De Kuip Meetings & Events

Van Zandvlietplein 3, 3007AP Rotterdam

« Ga terug
Vergaderzalen 12
Tarieven
4-uurs arrangement excl. lunch
op aanvraag
4-uurs arrangement incl. lunch
op aanvraag
8-uurs arrangement incl. lunch
op aanvraag
12-uurs arrangement incl. lunch & diner
op aanvraag
32-uurs arrangement incl. lunch, diner & overnachting
op aanvraag

Vrijblijvende offerte aanvragen?

Reviews Nog geen reviews

DE KUIP MEETINGS & EVENTS

Voetballiefhebbers uit het hele land zijn het er over eens: De Kuip is het mooiste stadion van Nederland. Maar De Kuip is meer dan alleen de thuishaven van Feyenoord. Het is de plaats waar grote Europese voetbalfinales werden gespeeld en waar grootheden als de Rolling Stones, U2 en Michael Jackson optraden. En De Kuip is een prachtig staaltje architectuur. Kortom: De Kuip is de trots van Rotterdam.

Beleving en emotie
De Kuip is daarom dé locatie voor het houden van evenementen. Beleving en emotie zijn de sleutelwoorden als het gaat om de organisatie van een evenement. Van een beurs tot een personeelsfeest en van een vergadering tot een teambuildingactiviteit: De Kuip Congres- en Evenementencentrum biedt de inspirerende omgeving waar een evenement om vraagt. De Kuip heeft zalen in alle soorten en maten, is uitstekend
bereikbaar en biedt daarnaast gratis parkeermogelijkheden, gratis Wifi en catering op maat. Of u nu met 50 of met 2.500 personen bent, wij passen het evenement volledig aan op uw wensen.

Zalen in alle soorten en maten
De naar Feyenoord-helden vernoemde zalen in het Maasgebouw zijn bij uitstek geschikt voor een vergadering, beurs, congres of personeelsfeest tot maximaal 2.500 gasten. Wie meer van nostalgie houdt, kiest voor de klassieke zalen aan de monumentale Olympiazijde van het stadion. Wat De Kuip zo bijzonder maakt als locatie zijn de exclusieve ruimtes zoals de spelerstunnel, de kleedkamer of het Perscentrum. Het zijn mooie locaties voor bijvoorbeeld een workshop of een teambuildingactiviteit, al kiezen de echte waaghalzen ervoor om van de lichtmasten te gaan abseilen. In de zomermaanden is de heilige grasmat beschikbaar voor een evenement, voetbaltoernooi of beurs. Hoe dan ook: de mogelijkheden zijn eindeloos en een evenement in De Kuip zal uw gasten nog lang bijblijven!

In december 2015 is de gloednieuwe Boardroom geopend. De Boardroom is een exclusieve ruimte waar tijdens wedstrijddagen prominente gasten worden ontvangen, zoals het bestuur van Feyenoord en de bezoekende club. Buiten wedstrijddagen is de Boardroom beschikbaar als voor een diner, borrel of feest tot maximaal 225 gasten.

Brasserie De Kuip
Even een drankje nuttigen of zakelijk lunchen met relaties: Brasserie De Kuip is de ideale locatie. Op de eerste verdieping van het Maasgebouw kunt u terecht voor een kop koffie, lunch, diner of een borrel. Daarnaast is de brasserie perfect te koppelen aan een congres, vergadering of ander evenement.

Bereikbaarheid en parkeren
Het stadionterrein biedt ruimte aan minimaal 1.000 GRATIS parkeerplaatsen. De Kuip is centraal gelegen in de directe nabijheid van de uitvalswegen rond Rotterdam. Bovendien is De Kuip goed bereikbaar met het openbaar vervoer (tram- en bushaltes voor de deur).


Contactgegevens
De Kuip Meetings & Events
Van Zandvlietplein 1
3077 AA Rotterdam

Uw voordelen
• Zalen voor 50 – 2.500 personen
• Combineren van zalen mogelijk
• Flexibiliteit m.b.t. (eigen) catering, techniek, meubilair en decoratie
• Gratis WiFi
• Gratis parkeren voor de deur
• Makkelijk bereikbaar en nabij uitvalswegen
• Goed bereikbaar met openbaar vervoer

Vrijblijvende offerte aanvragen?

Kaart

Bereikbaarheid De Kuip Meetings & Events


Met de Auto

Uw postcode:


Openbaar Vervoer

De Kuip is ideaal gelegen nabij diverse uitvalswegen en tevens uitstekend bereikbaar met het Openbaar Vervoer. Er zijn een bushalte, tramhalte, treinstation en zelfs een watertaxihalte in de nabijheid van het stadion.


Parkeren
  • Gratis op eigen terrein

Locatie faciliteiten De Kuip Meetings & Events

  • Airconditioning in vergaderzalen
  • Bar
  • Boetiek
  • Business centrum
  • Cafe/bistro
  • Casino
  • Dieet keuken
  • Discotheek
  • Fitness
  • Gratis parkeren
  • Hotelkluis
  • Kapper
  • Lift
  • Openbaar vervoer
  • Portier
  • Restaurant
  • Restaurant aanwezig
  • Restaurants in de omgeving
  • Room service
  • Sauna
  • Secretariele service
  • Shuttle service
  • Stomerij service
  • Trainingsruimte
  • Vergaderzalen
  • Voorzieningen invaliden
  • WiFi
  • Zwembad

In 3 stappen de perfecte locatie, boek nu

  • 1 Stel jouw bijeenkomst samen
  • 2 Ontvang kosteloos en vrijblijvend offertes
  • 3 Kies en boek